Két szék között

Egy olyan magazinnak, mint a The Life Explorers nagy boldogság együtt ünnepelni egy 20 éves outdoor márkával, amely a testi-lelki szabadság és egészség, valamint a slow life üzenetét hordozza magában.

Mondhatni, maga a lebegés!

Számunkra különösen kedves, hogy egy világhódító magyar vállalkozásról van szó.

És hogy máshogy ünnepelhetnénk meg egy ilyen mérföldkő elérését, mintsem a szó minden értelmében természetesen.

Meginvitáltuk hát Lőrincz Balázs Boldizsárt, hogy öltöztessük fel a liget fáit pár ZeroGravity Manufacturer függőszékkel, építsünk köréjük sátortábort, és együtt imádkozzunk az égiekhez… no, persze csak a szép fényekért!

Bár alapvetően bíztunk benne, hogy az időjóslások ezúttal is hozzák majd a szokásos formájukat, és elmarad az a sok csúfság, amit jövendöltek.

Amúgy a ZeroGravity függőszékek strapabírása ebből a szempontból is kiemelkedő, miattuk igazán nem kell aggódni. Hogy pontosan mennyit bírnak, azt persze nem tudjuk megmondani, mert még csak húsz éves a tapasztalat. 🙂

De a mi saját ZeroGravity függőszékeink is áztak és fáztak az évek során eleget, és lógtak már a tűző napon is sokat, mégis köszönik szépen, kiváló állapotban vannak!

Egészséges kényelem.

És persze egyre többen függesztik őket fedett, vagy teljesen zárt térbe, irodába, tárgyalóba, nappaliba, vagy éppen a hálóba is, hogy ott is élvezhessék a szabadság élményét. Felhasználásuknak csak a fantázia szabhat határt.

No, de térjünk vissza közös kis fotózással egybekötött kempingezésünkhöz!

Éljük is. Nem csak beszélünk róla.

Beszélgethettünk volna egy kávézóban, vagy egy stúdióban is, pár rendezvényfotóval illusztrálva, ahogy rendes interjúzókhoz illik, de az egy másfajta életérzés.

Mi szeretünk a megéléseink és megtapasztalásaink alapján írni.

És hogy máshogy lehetne hitelesen írni a megélhető kalandokról, ha nem a kalandok megélése közben és által?

Éppen ezért az egész programnak nem volt előre megírt forgatókönyve sem. Egyszerűen engedtünk a flow-nak.

Alkalmas hely szerencsére bőven akadt a liget fáinak erős karjain, a hepehupás sátorhelyek azonban viccessé tették az éjszakát.

Így aztán másnap volt mit kilógnia kínzópadon meggyötört derekunknak.

„Egy, csak egy legény van talpon a vidéken, meddig a szem ellát puszta földön, égen.”

Este…, mit este! Éjszaka volt az már javában, mikor megbeszéltük, hogy kameráinkkal megpróbáljuk elcsípni a hajnali fényeket.

ZeroGravitynight
Boldi nyilván annak örül, hogy belefért abba a csöppnyi sátorba!

4:25-kor azonban még Magnus kutya is úgy horkolt, mint a régi vidámparkban az óriás. Az ide-oda kígyózó kábelek és a szuszogó sátrak feszítőzsinórjai nyújtotta akadálypálya és a velünk megélt sok élmény kimeríthették szegény párát.

Ilyen kép mindenkinek kell.

Végül a reggeli futás sem maradt azért el, hiszen a gyerekeknek sikerült az egyik sátorral papírsárkányosdit játszani és elengedni a kötelet.

A szélnek eresztett éjjeli menedék boldogan szárnyalt is a hegynek, mint aki megirigyelte tőlünk a súlytalanság állapotát.

A kalandokban bővelkedő két nap során azért koccintottunk is a kerek számra, miután készítettünk nektek egy amolyan interjúféle interjút is, melyet hamarosan láthattok!

Addig is kövessétek a ZeroGravity és a The Life Explorers Instagram oldalát, ahol folyamatosan osztunk meg az évfordulós ünneplésen készült képeinkből!